closed Momenteel gesloten     mail  info@seogi.nl
De nieuwste update van Google's algoritme ('BERT' genaamd) wordt nu ook in de Nederlandse taal uitgerold. Dat betekent dat de zoekmachine je zoekopdrachten nog beter kan begrijpen en je relevantere resulaten kan laten zien. 'BERT' is vooral ontwikkeld om de intentie van een vraag beter te kunnen begrijpen. 

Google test momenteel een nieuwe advertentie-extensie voor zijn tekstadvertenties, de zogenaamde 'Lead-extensie'. Met deze extensie is het mogelijk om direct vanuit de adverentie een lead te ontvangen.

Google gaat in de komende dagen het ontwerp van zijn mobiele zoekpagina aanpassen. De update heeft impact op zowel de weergave van betaalde- als organische zoekresulteten.

Nu de Google Assistant inmiddels al op 1 miljard apparaten te vinden is, lijkt de volgende stap onvermijdelijk: het tonen van advertenties in de resultaten van de Assistant. Google draait hier momenteel een test mee, slechts een enkeling krijgt ze pas te zien.

Google heeft onlangs aangekondigd dat YouTube een onderdeel wordt van hun Zoekpartners-netwerk. Dit heeft als gevolg dat tekstadvertenties ook zichtbaar worden in de zoekresultaten op YouTube, weliswaar alleen op de mobiele versie.

 
checked Ruim 10 jaar ervaring   checked Officieel Google Partner   checked Duidelijke rapportages   checked Transparante kostenstructuur