closed Momenteel gesloten     mail  info@seogi.nl
Het corona virus heeft er voor gezorgd dat het zoekgedrag van de consument alle kanten opgaat, de grootste veranderingen zijn vooral opvallend in sectoren als levensmiddelen, productiviteit tools, restaurants en hotels.

Er wordt op dit moment enorm veel gezocht naar onderwerpen die gericht zijn op het ‘overleven van de quarantaine’. We zoeken namelijk vooral veel naar levensmiddelen (eten, wasmiddel, shampoo).

googletrendsDaarbij zien we de volgende wijzigingen in doorklikratio’s:.
Grote Supermarkten: +433%
Online messaging en productiviteit-tools: +149%
Hotelketens: -43,3%
Pretparken: -55%
Restaurants: -29%

Kijkend naar de Google Trends, zien we hoge pieken in het zoekvolume rond zoektermen als supermarkt, online productiviteit en bulken. Waarin tegenovergesteld niet meer gezocht wordt naar reizen, hotels of restaurants.
 
checked Ruim 10 jaar ervaring   checked Officieel Google Partner   checked Duidelijke rapportages   checked Transparante kostenstructuur