closed Momenteel gesloten     mail  info@seogi.nl
Google gaat in de komende dagen het ontwerp van zijn mobiele zoekpagina aanpassen. De update heeft impact op zowel de weergave van betaalde- als organische zoekresulteten.

google mobiel redesign
Links de huidige zoekpagina, rechts het vernieuwde ontwerp.

Advertenties worden voortaan aangeduid met een zwart en vetgedrukt Ad label. Het vervangt het groene omlijnde label dat Google in 2017 lanceerde. Daarnaast zal het label nu bovenin de advertenties getoond worden en niet meer onder de kop, zoals dat nu het geval is. Daarmee is meteen duidelijk waar de informatie vandaag komt, aldus Google.

Ook de organische zoekresultaten ondergaan een metamorfose. Zo wordt daar de link naar de pagina bovenin het resultaaat getoond voorafgaand door het zgn. Favicon van de website.

Het lijkt erop dat dit voorbereidingen zijn om nog meer typen resultaten te kunnen tonen, waarbij direct een actie uitgevoerd kan worden.


 
 
checked Ruim 10 jaar ervaring   checked Officieel Google Partner   checked Duidelijke rapportages   checked Transparante kostenstructuur